Jag och Emmy sitter o chillar medan jag väntar på min 20 eurso gottpåse från butiken. Hupps. Vi har haft det jätte kul och vad jag har hört så har alla andra karisbor oxå haft det kul :] Några dagar kvar ännu men idag får vi äntligen fira slutet av 2010.

Igår var en underbar dag och jag vill bara berätta att gud var väldigt närvarande. Fick känna en underbar frid innom mig och nu vet jag att jag är på väg mot rätt hål. Vill bara uppmuntra er alla att verkligen berätta åt Gud era bekymmer och känns det som att det är för svårt så ta kontakt med någon som kan be för er för Gud kan verkligen göra under i våra liv och hela våra sår.

Nu bilder ♥

Posted in 1

One thought on “

  1. Pingback: bilder « ida.

Kommentera

