Vittnesbörd från KICK OFF

Här kan du läsa några härliga vittnesbörd från lägerdeltagare! Feel free att sätta ditt eget vittnesbörd i kommentarfältet :)

1. Vad var det bästa med KICK OFF? varför?

  • Det bästa var nog det sista kvällsmötet och att vi fick ha jätteroligt tillsammans under lägret
  • Kvälls mötet på lördag kväll! Jag älskade det!! ♥
  • Vattenballongkriget, för att det var en trevlig överraskning
  • Helt klart mötet på lördag kväll!! Och att man fick umgås med massa underbara människor.♥ :)

2. Vad fick du ut av KICK OFF?

  • Jag fick många aha-upplevelser och har växt i min tro på Gud.
  • Jag fick veta en liten del av Guds plan för mitt liv
  • Att jag ska fråga Gud om hjälp, om jag inte vet vad jag ska ta mej till.
  • Jag fick veta att är en fyrkant och inte en boll:) Och en massa annat:)

3. Vad gjorde Gud i ditt liv under KICK OFF?

  • Han mötte mig jättestarkt och jag fick hela tiden veta av honom hur mycket han bryr sig. Det var jätteskönt, för det behövdes verkligen!
  • Han var med mig och mötte mig jätte jättestarkt och han bara visa sin kärlek åt mig.
  • Han hjälpte mej att somna efter vattenballongkriget.
  • Jag fick veta att han verkligen bryr sig om mig,att han verkligen älskar mig sådan som ja är.Och att han har en plan för mitt liv,o att han har sänt mig som en stridsman till min stad:)
Posted in 1

Kommentera

