Veckans program:

Den här veckan har UNCAN upp som vanligt på TiSDAG. (Det kan ni kanske utantill vid det här laget) :) Sen på fredag är det:

 UNITED i Sibbo

Samling vid Shell kl 16:45. Är det något oklart gällande detta så hör av er antingen i en kommentar på bloggen eller messa/ring nån av ledarna.

Om allt går enligt planerna borde vi vara runt 25 personer som åker iväg :)

Hannas hälsning från Israel

För er som inte märkte att Hanna har varit inne och lämnat en kommentar kan jag kopiera in den här så ni får läsa:

Hej alla karisungdomar! Hoppas ni laser det har! Jag vill bara saga manga halsningar fran oknen i Israel! Jag ar har och vandrar i tre manader. Har redan vandrat 670 km pa tva manader och har tre veckor kvar! Var valsignade ni alla! Jag tanker pa er! O speciella halsningar till min fd. catch-grupp ;) Vi ses kring nyar hoppas jag!

Om ni vill läsa mer om Hannas äventyr kan ni kolla hennes blogg här.

Posted in 1

3 thoughts on “Veckans program:

Kommentera

