FbyF goes julgatsöppning

Ni gjorde ett stormbra arbete på julgatsöppningen ungdomar!

4 thoughts on “FbyF goes julgatsöppning

  1. Ni va verkligen duktiga jo!!!

    ojj, hadde dom julgröt i den andra banken???? Typist, så missa ja d. Ja som va så snål på gröt :( nåh, somtur e juletiden bara i början, så ja hinner få d ännu!

  2. D harma liite att ja int va där, men man hinner ju int me allt o speciellt int me 2 saker på samma gång som ni vet. Ja e så glad att allt gick bra!!

  3. Hej alla karisungdomar! Hoppas ni laser det har! Jag vill bara saga manga halsningar fran oknen i Israel! Jag ar har och vandrar i tre manader. Har redan vandrat 670 km pa tva manader och har tre veckor kvar! Var valsignade ni alla! Jag tanker pa er! O speciella halsningar till min fd. catch-grupp ;) Vi ses kring nyar hoppas jag!

Kommentera

