We´re ready!

IMG_3040

Igår var det stor dansövning på Betels gräsmatta. Massa duktiga ungdomar övade stegen till Revolution medan folk gick förbi och nyfiket iakttog vad vi höll på med. Sofia och Sanna ledde övningen och gjorde ett riktigt bra jobb!

Kvällen innan övade dramagänget in sitt drama. En del blev aningen blåslagna men på lite mer än en timme satt drama på plats i alls våra huvuden.

Nu är vi redo för ALIVE. Säsongens första. Den bästa hittills. En möjlighet och en chans för alla som vill att få en ny mening och en ny  inriktning för sitt liv. Hoppas du kommer!

Betel ikväll kl 19.

Posted in 1

10 thoughts on “We´re ready!

  1. Jag sku dansa på alive och sku lära mig alla danssteg på en da g gissa om det var svårt men vi öva ganska mycket så nästan alla steg fastna nog ungefär.Det gick nog helt ok sen när jag dansa på alive!!!xD

  2. jag tycker det hur bra som helst!
    och du hann ju lära dej super på den tid ni öva!!

    nu e d som tur myki tid tills följande ALIVE och nästa dans ;)

  3. mm men den dansen kommmer jag att lära mig bättre och kommer att kunna de bättre för att då kan jag koma och öva på alla träningar som vi kommera att haxD!

Kommentera

