Tjohej Sanna här om Kick Off

Heh nu e de min tur att berätta om Kick Off, såhä från en 16 åringssynvinkel. För er som int vet va kick off e så va de betels ungdomsläger här för ett veckoslut sen (mer information finner du troligvis längre ner), men anyway va de ett helt fantastiskt läger.Vi fick dela vittnes börd, och jag berättade bland annat om min lillebror som har leukemi och som blev förvånansvärt fort bättre när jag bad :D så där hör ni man ska BE för de hjälper.
 Undervisningarna var super bra och handlade tex. om

  • nådegåvor
  • Att vi skal lära känna Gud och göra honom känd
  • vem vi är (tex kan jag berätta att jag är sanna sotter till kungarnas kung)
  • och vad vi skall göra i höst

O om de inte var nog me det så fick vi många goda skratt och så vitt jag vet kom alla hem nöjda o glada intråmade i massa bilar :)
Ja längtar verkligen till nästa år och hoppas att vi kommer vara flera då :)

Men om nån av er blir nyfinka va mer som händ på lägre (eller anars om Betel,   vi som hänger där , va vi tror osv.)  så kan ni ju allti fråga här(man kan ju föredra att vara anonym om man int våg säga vem man e ), eller vara modiga och gå o fråga nån ni vet att e kristen i skolan (ja tror ni kommer märka vem dom e under året)

Ha de bra o läs bibeln DEN FÅR DIG GLAD ♥

2 thoughts on “Tjohej Sanna här om Kick Off

Kommentera

