sista KICK

Idag på KICK fick ungdomarna skriva ner på lappar anonymt vad KICK har betytt för dem. Här får ni lite smakprov:
– Jesus, Gud och vänner. KICK har varit ett stöd för mig och varit viktigt för mig.
– Det har betytt mycket
– För mej ha KICK betytt att lära mej om Gud. Fö mej ha kick vari ett sätt att fly från vardagen.
– Myki för mig.
– att träffa kristna kaverin och att få möta Gud.
– MYKI
– kärlek, Gud, vänner, myki mer o.s.v <3
– Ett fantastiskt hjälpmedel till att komma närmare Jesus.
– KICK ha betytt myki för mig
– Jesus och Gud
– De ha vari helt okej
– Det har varit roligt och träffat kristna typer och de e bra
– Det har hjälpt mig att lära känna Gud bättre.
– Kick ha varit jätteroligt. Jag har lärt mig en massa nya saker om Gud.

One thought on “sista KICK

Kommentera

